CONTRACTES DE MANTENIMENT INFORMÀTIC

ESSENCIAL 32€/mes o 320 €/any
AVANÇAT 65€ /mes o 650€/any
PREMIUM 190€ /mes o 1900€/any
Assistència prioritària
Servei tècnic presencial il·limitat
Servei tècnic remot il·limitat
Contacte directe amb tècnic
**Préstec d’ordinadors
Monitorització
Control i gestió de còpies
Ordinadors inclosos
2 (Ampliable a 4) 7€ /mes x Ordinador addicional
5 (Ampliació il·limitada) 7€ /mes x Ordinador addicional
5 (Ampliació il·limitada) 14€ /mes x Ordinador addicional
Servidor inclòs
1 (Ampliació il·limitada) 25€ /mes x Servidor addicional
1 (Ampliació il·limitada) 40€ /mes x Servidor addicional
*Desplaçaments
Compatible amb pack d’hores
*Hasta 30km desde central , Premium 50km ** Para sustituir durante la reparación
Experts en MANTENIMENT INFORMÀTIC amb més de 24 anys d'experiència, oferim un servei proper, personalitzat i adaptat a les necessitats específiques de cada sector i horari. Tres modalitats de manteniment Hem desenvolupat tres opcions de manteniment informàtic dissenyades per adaptar-se a les particularitats de cada negoci: ESENCIAL: Per a petites empreses i autònoms de 2 a 4 equips. AVANZADO: Empreses amb servidor i diversos ordinadors que requereixen assistència remota i control més continuat. PREMIUM: Destinat a empreses amb un o diversos servidors amb suport avançat i assistència presencial freqüent.
Client Li sorgeix una consulta o incidència Contacte  directe amb tècnic Suport Solució immediata telefònica o remota Es pot solucionar remotament? NO SI Visita Assistència presencial en un màxim de 4 - 8 o 24 h en funció de la urgència SOLUCIONAT

SABEM DE LA IMPORTÀNCIA D’UN SUPORT INFORMÀTIC EFICAÇ

Contacte DIRECTE SENSE TICKETS NI ESPERES

Per a empreses amb requeriments o horaris especials, realitzem un estudi personalitzat i oferim solucions adaptades al pressupost i a les necessitats, garantint un servei òptim i continu.
DETALLS I PREGUNTES FREQÜENTS ¿Quins són els temps de resposta? Dins de l'horari laboral Assistència telefònica: Resposta immediata. Assistència remota (urgències): Resposta en un màxim de 2 hores. Assistència presencial (urgències): Intervenció en un màxim de 4 hores. Situacions no urgents o crítiques Acord personalitzat: S'estableixen temps i condicions segons la urgència, sempre en coordinació amb el client. Nota: Per a incidències fora de l'horari laboral, consulta les nostres opcions de suport addicional (prèvia acord i possible cost extra) ¿Què és la Monitorització i per a què s'utilitza?? Disposem d'un programari avançat que supervisa de manera permanent els següents paràmetres del sistema: Temperatura Estat del disc Espai disponible Actualitzacions de programari i altres indicadors crítics Principals beneficis: Prevenció: Identifica i soluciona problemes abans que es converteixin en incidències majors. Optimització del rendiment: Garanteix que el sistema es mantingui actualitzat, net i en òptimes condicions. Transparència: Ens permet veure l'estat continu dels seus equips sense necessitat de reportar problemes. ¿Què inclouen i què no els MANTENIMENTS informàtics? Inclou: Assessorament informàtic tècnic personalitzat: Solucions adaptades a les necessitats de la teva empresa. • Formatació i configuració d’equips: Instal·lació i optimització d’ordinadors. • Suport telefònic i remot: Assistència contínua per resoldre incidències. • Instal·lació i substitució de dispositius: Reemplaçament d’equips amb alta eficiència. • Gestió i revisió de còpies de seguretat: Assegurem la integritat de les teves dades. Reparació d’incidències informàtiques: Intervenció en hardware i software (amb assistència presencial inclosa en el MANTENIMENT premium). No Inclou: Material necessari per a les reparacions, projectes de gran envergadura, mudances, instal·lació de cablejat i racks en noves instal·lacions... Qualsevol servei que no estigui contemplat en el MANTENIMENT serà notificat juntament amb un pressupost previ a qualsevol actuació.
¿Hi ha límit d'hores? Què inclouen aquestes hores? Sense límit d'hores: Ens centrem en la qualitat del servei sense restringir el temps de manteniment, sempre dins de l'horari laboral i segons les condicions del contracte. Flexibilitat de contracte: Sense permanència. Pots cancel·lar el servei en qualsevol moment. ¿Quines opcions de pagament tinc? Modalitats de pagament: Mensual, trimestral, semestral o anual (amb descompte en el pagament anual). Primer pagament i facturació: El primer pagament es realitza per transferència bancària per avançat. Les factures s'envien l'1 de cada mes, amb venciment durant el mateix mes, a elecció del client. Flexibilitat en mètodes de pagament: A partir del segon període, pots optar per continuar amb transferència o canviar a rebut bancari. ¿Hi ha permanència? Encara que un cop provis el nostre servei de MANTENIMENT INFORMÀTIC mai voldràs reemplaçar-nos ;) t'oferim total flexibilitat. Sense permanència: No existeix cap tipus de compromís a llarg termini en cap dels nostres contractes. Cancel·lació senzilla: Podràs sol·licitar la baixa del servei en qualsevol moment. La baixa es farà efectiva en la següent data de renovació, ja sigui en modalitat mensual o anual. ¿A quines poblacions doneu suport? Barcelona i Girona: Totes les modalitats de MANTENIMENT. Resta d’Espanya: Modalitats Essencial i Avançat. ¿Com puc contractar-ho? Contractar el nostre servei de MANTENIMENT INFORMÀTIC és molt senzill. Si vols contractar un dels nostres plans o necessites més informació, posa’t en contacte amb nosaltres a través d’un dels següents mitjans: Telèfon: Truca al 93 781 40 54 (Opció 3) i un dels nostres especialistes t’atendrà immediatament. Correu electrònic: Envia les teves dades i consulta a info@mayes.es i ens posarem en contacte amb tu com més aviat millor. Formulari de contacte: Visita la nostra secció de Contacte a la web i completa el formulari.

Servei tècnic i manteniment informàtic per a empreses

93 781 40 54

ES
CAT
|